FAQ
Tickets
De tickets worden direct door de locatie verkocht. Wat betekent dat voor mij?
In sommige gevallen handelt een locatie zelf de ticketverkoop af. Wanneer je op "Tickets zoeken" klikt, word je doorgestuurd naar hun website om de aankoop te voltooien. Dit betekent dat je je tickets rechtstreeks van de betreffende locatie ontvangt. In dergelijke gevallen heeft Original Talks beperkte of geen toegang tot je ticketinformatie, en moeten alle vragen rechtstreeks aan de locatie worden gericht.
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Wanneer je tickets koopt bij Original Talks, ontvang je ze enkele minuten na de aankoop per e-mail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan eerst je spammap. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl. Als je een account hebt bij Original Talks, kun je ook rechtstreeks via je profiel en in de app toegang krijgen tot je tickets. Wanneer een bedrijf tickets per factuur bestelt, worden de tickets naar het opgegeven e-mailadres verzonden zodra de betaling is ontvangen.
Hoe ontvang ik mijn tickets?
Wij hebben geen fysieke winkel en alle tickets worden per e-mail verzonden.
Ik heb mijn tickets niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je je tickets niet hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl. Als de ticketverkoop door een locatie wordt beheerd, volg dan de instructies op hun website.
Ik ben mijn ticket kwijt. Wat moet ik doen?
Als je je ticket kwijt bent, neem dan contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl. Geef de gegevens op die je bij de aankoop hebt opgegeven, aangezien dit ons helpt je bestelling te vinden en de tickets opnieuw te versturen.
Ik heb verkeerde tickets gekocht. Wat moet ik doen?
Helaas bieden wij bij Original Talks geen restitutie of wijziging van tickets aan.
Heb ik een fysiek ticket nodig?
Je hebt geen fysiek ticket nodig. Het ticket heeft een QR-code die direct vanaf je telefoon kan worden gescand. Je kunt de tickets echter ook uitprinten en meenemen als je dat liever hebt.
Ik heb een verkeerd e-mailadres gebruikt bij de aankoop. Wat moet ik doen?
Als je denkt dat je een verkeerd e-mailadres hebt ingevoerd bij de aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl en wij zullen proberen het probleem op te lossen.
Ik heb tickets gekocht voor iemand anders, maar mijn naam staat op de tickets. Wat moet ik doen?
Elk ticket heeft een code en een uniek ticket-ID die bij de ingang van de locatie wordt gescand. Aangezien het ticket niet aan een naam is gekoppeld, kun je zonder problemen tickets voor anderen kopen.
Hoe kies ik genummerde zitplaatsen?
Bij geselecteerde evenementen krijg je automatisch een genummerde zitplaats zo dicht mogelijk bij het podium binnen de gekozen sectie of categorie toegewezen. Rijen- en stoelnummer worden op je ticket onder de QR-code vermeld. In sommige gevallen kun je zelf het gewenste gebied kiezen, maar geen specifieke plaatsen. Als je speciale behoeften hebt die een bepaalde plaats vereisen, neem dan contact met ons op via info@originaltalks.nl en we zullen een oplossing voor je vinden.
Kan ik een cadeaubon kopen?
Ja, je kunt een cadeaubon kopen bij Original Talks, die je bovenaan de pagina kunt vinden.
Ik heb al een ticket gekocht en wil nu een extra ticket voor hetzelfde evenement kopen. Kunnen we samen zitten?
Als je al een ticket hebt gekocht en een extra ticket wilt toevoegen zodat jullie samen kunnen zitten, neem dan contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl en we zullen ons best doen om je te helpen.
Ik kan geen tickets kopen. Wat moet ik doen?
Als je problemen hebt met het voltooien van de aankoop, controleer dan of je gegevens correct zijn ingevuld. Als de problemen aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice via info@originaltalks.nl.
Op de avond
Hoe lang duurt het evenement?
De duur van onze evenementen varieert, maar de meeste duren ongeveer 2,5 uur. De geschatte duur wordt weergegeven wanneer je op "Tickets zoeken" klikt, en het zal ook op het ticket zelf worden vermeld.
Is het mogelijk om extra aankopen te doen?
In sommige gevallen is het mogelijk om maaltijden te kopen voordat het evenement plaatsvindt. Als dit mogelijk is, wordt dit weergegeven wanneer je je tickets koopt.
Kan ik eten en drinken kopen tijdens het evenement?
Het hangt van de locatie af welke cateringmogelijkheden beschikbaar zijn tijdens het evenement. We raden je daarom aan contact op te nemen met de locatie waar het evenement plaatsvindt voor meer informatie hierover.
Betaling en terugbetaling
Zijn er kortingen voor kinderen, studenten of senioren?
Helaas bieden wij bij Original Talks geen kortingen voor kinderen, studenten of senioren aan.
Kunnen bedrijven of grotere groepen korting krijgen?
Als je een bedrijfsaccount hebt, kun je korting krijgen bij de aankoop van een groter aantal tickets. De korting wordt automatisch in het systeem toegepast wanneer je bent ingelogd. Voor meer informatie of persoonlijke assistentie kun je contact opnemen met onze verkoopmedewerker Krisitan op krja@originaltalks.com
Kan ik per factuur betalen?
Als je een zakelijke klant bent, kun je ervoor kiezen om per factuur te betalen. Als je kiest voor betaling per factuur, ontvang je de factuur binnen enkele dagen op het door jou opgegeven e-mailadres. Controleer je spamfolder als je de factuur niet ontvangt. Als je de factuur nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via info@originaltalks.nl.
Houd er rekening mee dat er factureringskosten van Euro 6 per factuur in rekening worden gebracht.
Kan ik mijn ticket terugkrijgen?
Helaas bieden wij geen restitutie voor tickets die bij Original Talks zijn gekocht.
Toegankelijkheid
Hoe koop ik een rolstoelplaats?
Als je een rolstoelplaats nodig hebt, kun je contact met ons opnemen via info@originaltalks.nl of ons bellen op werkdagen tussen 10:00 en 14:00 uur. Geef aan welk evenement je wilt bijwonen, zodat we snel een geschikte plaats voor je kunnen regelen.
Ik heb een begeleider nodig voor het evenement vanwege een handicap. Moet ik een ticket voor de begeleider kopen?
Als je vanwege een handicap een begeleider nodig hebt, bestel dan gewoon het gewenste aantal tickets voor het evenement. Met een geldig begeleiderspas krijgt de begeleider gratis toegang tot evenementen georganiseerd door Original Talks. Wanneer je de orderbevestiging ontvangt, krijg je ook een zescijferig ordernummer. Stuur dit ordernummer samen met het bewijs van de begeleiderspas naar info@originaltalks.nl en wij zullen het bedrag voor het ticket van de begeleider terugbetalen. Als de tickets rechtstreeks via een locatie worden verkocht, neem dan direct contact met hen op.
Ik heb een handicap en heb speciale behoeften die verder gaan dan een rolstoelplaats. Wat moet ik doen?
Als je een handicap hebt die speciale behoeften vereist, kun je altijd contact met ons opnemen via info@originaltalks.nl. Het is een goed idee om ons zo snel mogelijk te contacteren, zodat we jouw behoeften zo goed mogelijk kunnen vervullen.
Account en inloggen
Ik heb problemen met inloggen.
Als u problemen ondervindt bij het inloggen op uw Original Talks account, komt dit vaak door een wachtwoordfout. Klik op de link voor het resetten van het wachtwoord op de inlogpagina. Een e-mail met een link om het wachtwoord te resetten wordt naar het opgegeven e-mailadres gestuurd. Volg de instructies in de e-mail om uw wachtwoord te resetten en probeer het opnieuw. Als er problemen blijven bestaan, neem dan contact met ons op via info@originaltalks.nl.
Let op: een voltooide aankoop maakt niet automatisch een account aan bij Original Talks.
Persoonlijke gegevens
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens verwerkt?
Je persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid, dat je hier kunt vinden: Privacybeleid